tisdag 11 augusti 2009

Tillbaka i en annan verklighet...

Foto Ulrika J: En annan verklighet...

Så var det alltså dags att komma till en annan av de verkligheter som finns och som jag kommer att befinna mig i ... trädgården & grodan som lapar sol finns kvar i en en av de andra verkligheterna ... hagarna & havet finns i ytterligare i en verklighet ... att finnas till på nätet är en ständigt närvarande "här-i-den-verklighet-jag-just-nu-befinner-mig" - dvs bara en en ytterligare verklighet, i en annan dimension ... tillbaka till idag och dagens verklighet: Pedagogiskt Centrum & Skoldatateket. Det är fantastiskt hur Pedagogiskt Centrum vuxit från idé, till att snart vara en ytterligare verklighet ... morgondagens uppdrag är att klä mig i e-mentorsrollen och ge Workshops eller miniföreläsningar på en av Södertäljes skolor ... tillbaka i en annan verklighet ... igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar